Możesz zwrócić zakupione w Księgarni Galerii Sztuki Współczesnej BWA produkty do 14 dni.
Pobierz, wydrukuj i wypełnij Formularz zwrotu i odeślij nam go (zdjęcie, skan) najlepiej na adres e-mail ksiegarnia@bwa.katowice.pl lub dołącz do odsyłanego produktu.
Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
Przesyłkę odeślij na adres Galeria Sztuki Współczesnej BWA al. Korfantego 6, 40-004 Katowice. Możesz też przynieść nam ją osobiście.
Koszty odesłania produktu są po Twojej stronie. Produkt powinien być tak zabezpieczony, by nie stracił w trakcie przesyłki swej oryginalnej wartości.
Jak tylko zwrot do nas dotrze, zwrócimy Ci jego wartość na konto, którego numer podasz nam w Formularzu zwrotu. Podanie numeru konta jest wymagane.
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 14 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem, kiedy to nastąpi.
Regulamin zwrotu
1. Kupujący może w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego produktu odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
2. Kupujący może odstąpić od umowy składając oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Wzór oświadczenia znajduje się na stronie Sklepu internetowego w zakładce Zwrot Formularz zwrotu. Kupujący może skorzystać z ustawowego wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać w terminie do 14 dni na adres Galeria Sztuki Współczesnej BWA al. Korfantego 6, 40-004 Katowice, bądź adres e-mailowy ksiegarnia@bwa.katowice.pl.
4. Galeria BWA zwróci Kupującemu uiszczoną przez niego kwotę, w tym koszty dostarczenia produktów Kupującemu. Koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Kupujący.
5. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Galerię BWA, Galeria BWA nie jest zobowiązana do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
6. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech jego funkcjonalności.
Reklamacja
Prosimy o zgłoszenie reklamacji jeśli produkt posiada wadę lub jest uszkodzony.
Prześlij nam zgłoszenie reklamacyjne. Najlepiej w formie pisemnej na adres e-mail: ksiegarnia@bwa.katowice.pl. Jeśli masz pytania możesz się z nami w tej sprawie skontaktować telefonicznie +48 32 259 90 40 wewn. 17 (od wtorku do niedzieli w godz. 10:00–18:00).
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni.
Szczegółowy opis procedury znajdziesz poniżej w Regulaminie.
Regulamin reklamacji
1. W razie zauważenia przez Kupującego wad fabrycznych produktu lub niezgodności ze złożonym zamówieniem, uprawniony jest on do złożenia Galerii BWA pisemnej reklamacji.
2. Reklamację należy przesłać na adres Galeria Sztuki Współczesnej BWA al. Korfantego 6, 40-004 Katowice lub drogą elektroniczną na adres e-mailowy ksiegarnia@bwa.katowice.pl, podając niezbędne informacje dotyczące zamówienia, takie jak dowód zakupu, adres dostawy, numer zamówienia, datę zamówienia, dokładne opisanie niezgodności produktu z umową.
3. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Galeria BWA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Galerię BWA albo Galeria BWA nie uczyniła zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
4. Kupujący, może zamiast zaproponowanego przez Galerię BWA usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Galerię BWA. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
5. Produkt niezgodny z umową zostanie niezwłocznie wymieniony na egzemplarz wolny od wad. W przypadku wyczerpania zapasu Kupujący może według własnego wyboru od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny produktu.
6. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Galerię BWA reklamowanego produktu wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym opisującym wadę.
7. W przypadku niezgodności produktu z umową, Galeria BWA po rozpatrzeniu reklamacji złożonej zgodnie z postanowieniami niniejszego ustępu, wyśle na adres wskazany przez Kupującego kuriera, który odbierze produkt lub ustali inny sposób odesłania przesyłki.